FAQ

Antwoorden op de meest gestelde vragen

Kopen en bestellen

Bestellingen die vóór 13.00 uur met een creditcard zijn gevalideerd, worden dezelfde dag verwerkt. Anders is de gemiddelde verwerkingstijd 24 uur.
Bestellingen worden van maandag tot zaterdag klaargemaakt.

We bieden onze catalogus aan de hele wereld aan, ja. Internationale levering is mogelijk waar je ook bent. Er kunnen andere verzendkosten van toepassing zijn; je vindt de prijs voor het verzenden van je bestelling op de bevestigingspagina voordat je afrekent.

Je kortingscode kun je invoeren op de pagina “winkelwagen”, maar ook op de afrekenpagina voor de betaling. De korting wordt direct toegepast op het totaalbedrag van de bestelling (niet van toepassing op de verzendkosten).

Natuurlijk kan dat! Schrijf hiervoor zo snel mogelijk naar onze klantenservice. Voor meer informatie over annuleringsvoorwaarden, zie onze retour- en restitutievoorwaarden.

Je telefoonnummer is nodig voor de levering van je pakket. We gebruiken het niet voor andere doeleinden dan informatie, om de meest efficiënte levering van je artikelen te garanderen. Hiermee kan de bezorger of het bedrijf contact met je opnemen of een bericht achterlaten.

Verzending en levering

We zijn een online winkel, wat betekent dat we op veel verschillende plaatsen te vinden zijn. Daarom kunnen we je een uitgebreide catalogus aanbieden met de beste producten ter wereld!

We hebben momenteel verschillende kleine magazijnen in Turkije, Marokko en India… Deze lijst is niet volledig. Je bestelling kan in meerdere zendingen worden verzonden, afhankelijk van de herkomst van de producten, en er worden geen extra kosten in rekening gebracht.

Zodra je bestelling is bevestigd, wordt deze meestal binnen 7 tot 14 werkdagen verwerkt en geleverd. We streven naar een snelle levering zonder afbreuk te doen aan de kwaliteit van onze producten. Raadpleeg voor meer informatie het gedeelte met de leveringsinformatie op elke productpagina.

Gebruik de trackinginformatie na verzending voor meer precieze informatie.

We gebruiken het netwerk van de beste vervoerders , afhankelijk van het land van levering en het land van verzending (het magazijn van waaruit je producten worden verzonden). Je kunt de naam van de gebruikte vervoerder vinden dankzij het trackingnummer van je pakket. Dit omvat: nationale postbedrijven (La Poste, USPS, Bpost, enz…) maar ook particuliere transportbedrijven zoals DHL, Fedex, UPS.

Bij ontvangst van je bestelling is het belangrijk om te controleren of je pakket tijdens het transport niet beschadigd is en of het product in perfecte staat is (en, indien nodig, om gedetailleerde schade te noteren op de afleverbon van de vervoerder). Deze controle moet worden uitgevoerd op het moment van levering, in aanwezigheid van de chauffeur. We raden je aan om de verpakking (indien aanwezig) te bewaren, omdat deze van pas kan komen als je het product moet terugsturen en essentieel is als je gebruik wilt maken van je herroepingsrecht.

Het komt zelden voor, maar het is mogelijk dat je invoerrechten moet betalen. We doen altijd ons uiterste best om extra kosten te vermijden en daarom wordt de waarde van je pakket als minimum aangegeven. Het is echter mogelijk dat het transportbedrijf je in bepaalde gevallen vraagt om invoerrechten te betalen.

Onze ervaring is dat dit afhangt van..:

  • Het transportbedrijf
  • Land van levering
  • Het land van verzending
  • De waarde van je bestelling
  • Het volume van je bestelling

Raadpleeg voor meer informatie de online bronnen die beschikbaar zijn voor het importeren van goederen in uw land.

Betaling en privacy

Alle betaalmethoden die door onze online winkel worden geaccepteerd, worden weergegeven op de afrekenpagina. Deze variëren afhankelijk van het land waar je woont. Ga naar de winkelwagenpagina en vervolgens naar orderbevestiging, vul de velden in die betrekking hebben op je bestelling (e-mailadres, afleveradres en factuur) en bekijk vervolgens alle betaalmethoden die in jouw geval beschikbaar zijn.

Als een door jou gewenste betaalmethode niet beschikbaar is, neem dan contact met ons op.

Je betalingsgegevens worden gecodeerd en beschermd door krachtige algoritmen (SSL). We hebben er op geen enkel moment toegang toe en kunnen je niet debiteren voor extra centen bovenop je bestelling.

Uw persoonlijke gegevens worden door ons bedrijf gebruikt voor logistieke en commerciële doeleinden. We doen er alles aan om uw privacy te beschermen. Deze informatie wordt beschermd op onze eersteklas servers met professionele antivirussoftware om het hoogste beveiligingsniveau te garanderen. Ze zijn in geen geval toegankelijk voor diensten van derden.

We factureren onze klanten na volledige controle van hun bestelling: beschikbaarheid van het product, land van levering en aanvullende informatie die door de klant is verstrekt.

Controleer eerst of de vervaldatum van je kaart niet is verstreken. Controleer ten tweede of je je achternaam EN voornaam in het daarvoor bestemde veld hebt ingevuld. Als je banktransactie wordt geweigerd, heb je mogelijk de toegestane limiet overschreden. Neem voor de zekerheid contact op met je bank om de hoogte van deze limiet te controleren.

Service en garantie

Als je product beschadigd is, neem dan binnen 14 dagen na ontvangst contact op met onze klantenservice onder vermelding van je bestelnummer en een foto van het defecte product. Wij helpen je dan met het regelen van een vervanging of terugbetaling.

Je bestelling kan in meerdere zendingen worden verzonden, afhankelijk van de herkomst van de producten, en hiervoor worden geen extra kosten in rekening gebracht.

Als er artikelen ontbreken in je pakket, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice met je bestelnummer en de ontbrekende artikelen. Wij zullen uw bestelling controleren en zorgen voor een snelle verzending van de ontbrekende artikelen of zoeken een andere oplossing.

Als je het verkeerde product hebt ontvangen, neem dan binnen 14 dagen na ontvangst contact op met onze klantenservice. Vermeld je bestelnummer en een foto van het verkeerde product. Wij sturen je instructies voor een ruiling of retournering.

Volg deze stappen om een pakket te retourneren:

  • Neem binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling contact op met onze klantenservice via onderstaande link voor meer informatie.
  • Verpak het product veilig in de originele verpakking, inclusief alle accessoires, handleidingen en documentatie die u erbij hebt ontvangen.
  • Geef het retournummer door aan onze klantenservice zodat we de voortgang van het pakket kunnen volgen.
  • Stuur het pakket naar het adres dat staat vermeld in onze retourinstructies.
  • Zodra het pakket is ontvangen en gecontroleerd, gaan we over tot terugbetaling of omruiling, afhankelijk van je keuze.

Retourverzendkosten zijn voor rekening van de koper, behalve in het geval van een defect product of een fout van onze kant.

Kun je het antwoord op je vraag niet vinden?

Winkelwagen