Restitutiebeleid

1. Subsidiabiliteit voor restituties

Restituties komen in aanmerking onder de volgende voorwaarden:

  • Het product is defect of beschadigd bij aankomst.
  • Het product komt niet overeen met de beschrijving op de website.
  • Het product wordt binnen 14 dagen na ontvangst, ongebruikt en in de originele verpakking geretourneerd.

2. Niet-terugbetaalbare artikelen

  • Gepersonaliseerde of op maat gemaakte producten.
  • Opruimingsartikelen (tenzij defect).

3. Terugbetalingsproces

  1. Neem contact met ons op met de gegevens van je bestelling en de reden van je restitutieverzoek.
  2. Stuur het product na goedkeuring terug naar ons retouradres.
  3. Restituties worden binnen 7 werkdagen na ontvangst van het geretourneerde artikel verwerkt.

4. Verzendkosten

  • Voor retourzendingen als gevolg van defecten of fouten van onze kant, vergoeden we de eventuele verzendkosten.
  • Bij retourzendingen om persoonlijke redenen zijn klanten verantwoordelijk voor eventuele retourverzendkosten.

5. Annulering van bestellingen

  • Neem zo snel mogelijk contact met ons op om een bestelling te annuleren.
  • Bestellingen die zijn verzonden maar nog niet zijn ontvangen, komen niet in aanmerking voor restitutie.
  • Verzoeken om annulering van bestellingen worden onderworpen aan een inhouding van 4% ter dekking van de door de winkel gemaakte managementkosten.
Winkelwagen